U sklopu „Vinske omotnice“ – bespovratnih sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama 131/15novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja.
Korisnici ove mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina). Dozvoljena ulaganja unutar mjere su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujućiorganizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja. Detaljan popis prihvatljivih aktivnosti i troškova za mjeru Promidžba naveden je u Prilog I Natječaja. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna RH. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura.
Do sad je nakon 5 natječaja za mjeru Promidžbe ugovoreno 20 projekta s iznosom potpore od 6,4 milijuna kuna. Popis korisnika pogledajte ovdje: http://www.apprrr.hr/popis-korisnika-1138.aspx
Rok za podnošenje prijava na novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja traje do 31. prosinca 2015. godine.
Detaljne upute za podnošenje prijava s popisom obrazaca dostupne su u uputama za korisnike ovdje.